God morgon!


Lördag och jag har haft sovmorgon, det sprider sig en hälig doft av nybryggt kaffe.
Idag ska jag plantera lite fler blommor, fixa husvagnen, sotera mer vindsgrejor *suck* det känns som det aldrig kommer at ta slut.
Har ett par rabatter kvar som inte är vidgjorda, vi har en med Rosor , Lupiner och Borstnejlikor som ska få växa vilt, men rosorna ska bort och det ska bara bli ett hav med borstnejlikor och Lupiner där.


Jag ska fixa min förvaringlådor med om jag får lite insperation.
Har 4 små kartonger nu och en hel del härliga bilder att anväda till dem.
Ni som undrar så klär jag om lådor med bilder från tidningar och annat kul och gör dom vackra.
En sko kartong kan bli hur snygg som helst :P När jag har gjort de ska jag lägga in en bild.

Åhhh...jag hör fågelkvitter ända in här, en liten fågel sitter i persikoträdet precis utanför fönstret här och sjunger så fint!

Vi har även matat rådjuren detta året... snart inga tulpaner kvar och krokusen är i stort sett uppätna..haha.
Jag gillar rådjuren..på min tallrik till middag inte i min trädgård ätatandes mina blommor !
Men men... ska bara sätta Påskliljor och narcisser nästa år.. för det rör dom inte.

Men nu ska jag göra frukost för min darling har med vaknat till liv.
Natti sover än men brukar med komma ganska tidigt.
Måste berätta... blev MVG på Geografiprovet.. hon hade så rätt i att hon bara hade ett fel på det och mycket riktigt det var Papua Nya Guinea...hehe, det lär hon aldrig glömma i första taget var det ligger...hihi.

Men nu... tjingeling på er!

Kommentarer
Postat av: Lena

Godmorgon Mariann och grattis på namnsdagen. I morgon är vi i Fårabäck om ni kanske ger er ut på en cykeltur???

Ha en härlig helg och njut av solen.

2009-04-04 @ 09:08:43
Postat av: Maya

God morgon Lena,

I morgon tror jag inte det blir någon cykeltur, Chris söner kommer i kväll så vi har mycket att ta igen :) Iofs kommer jag nog ta en promenad idag, och vem vet i fall jag tar en runda ner till dig :).

Kramen... ser fram emot torsdag :)

2009-04-04 @ 09:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0