Hej & Hå...




Så var det redan tisdag och denna dag har verkligen varit något annat, möte men facket i morse och nu är varslet allvar! Vi kommer bli uppsagda och återanställda... men på mindre timmar... Får hoppas trenden vänder, annars får vi väl hitta något annat att göra, har ju lite i bagaget så det finns ju lite att välja på, eller kanske börja plugga igen... möjligheterna är många!

Men som sagt, jag älskar mitt jobb och vill inget hellre än ha det kvar! But a woman has do do what a women has to do!

Även varit på ett par andra möte idag och allt har gått bra, skönt när allt ramlar på plats... haft diskutionen med Natti om kaninen idag... nu vet hon inte om hon vill ha en hamster eller mus.. MED! Hahaha...

Sen tycker hon vi kan starta hotell... haha...  ideen är god, men det finns nog inte underlag för det, men drömma kan man ju, hon ska gå Hotell & Restaurang om hon får välja... och det får hon ju... får hoppas betygen räcker... men bör ju ju fixa det med tanke på alla VG & MVG hon haft nu, men hon har mycket att ta igen... men hon är så duktigt, och framför allt hon mår så BRA! Helt underbart att se att hon är sprudlande glad utan huvudvärk/migrän, magont och illamående längre...

I morgon ska jag med Natti till läkaren, vill ju veta vad det är för knuta hon har på sitt ben och om den går att plocka bort.
Så det blir till att bara jobba halv dag i morgon och sen åka till läkaren. Kankse en runda på byn med Natti när vi varit hos läkaren... finns ju så mysiga affärer där.

Chris får shoppa mat i morgon så åker jag hem och fixar lite här istället.

Åhh.. allt börjar grönska nu, träd och buskar knoppas och det är så mysigt. Det är riktig vår!
Precis vad jag längtat efter! Jag är så lycklig! Livet ÄR underbart! Trots lite motgångar ... men det måste man nog ha för att kunna känna lycka!
Men nu är det läggadags...Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0