Lyx... eller nått!




God morgon!
I går var jag och växlade pengar till Natti, Polen har Sloty fortfarande, var över tygad om att dom hade gått över till Euro.
Men jisses, för strax över 500kr fick man bara 200sloty.
Och jag var även och inhandlade åsksjuketabletter till henne.
I dag är hon ledig, har studie dag... fusk, skulle behöva ha en ledig dag jag med... men inte studie dag...*Ler* för vad skulle jag plugga???
Men där emot en extra vilodag... tror Chris med behöver en.. hihi, han som skulle klippa sig i går... eller rättare sagt NÄSTA Tisdag...hihihi.
Tur han upptäckte det innan han kom dit! Hade varit något pinsamt annars.
Jag hann shoppa några örhänge med, bara såna billiga för 79kr eller det skulle bara blivit ett par igentligen, men nu blev det 4! Dom sålde ut alla för 25kr paret. Tjoho! Det gillar jag, absolut min melodi...REA!
Men nu är det dags att fixa till sig, och vad ska hända i dag då?
Jobb jobb jobb... sen handla mat, storhandlar en gång i veckan ..visst är jag ordentlig ...hahaha.
Sen ska jag hem och koppla av, tror jag ska lyxa till det i dag ... köpa färdig grillad kyckling och gott bröd!
Sen kommer jag nog stupa i sängen tidigt, är trött när jag vaknar ju *SUCK*
Men ha en toppen dag för det ska jag ha!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Kicka

SAU FINT DE BIDDE!!!!!

Vackra blommor,, avvis!! men de ska bli mindre här för vi har inte tid me sånt här!!!! Kramen så länge

2009-04-22 @ 08:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0