Påskmiddag

 

Det har varit en bra dag, men kunde varit bättre... så synd att tågbokningarna blev lite galna.. grabbarna skulle ju kunnat stannat till på måndag, men men , nu är de väl hemkommna. Men oj vad man saknar dom... blir så tyst när bara Natti är hemma och hon är i sitt hus!

 

Jag, Chris och Natti har varit på påskmiddag med min galna släkt...haha... Som vanligt blev det god mat... inte konstigt, en kock och en kallskänka i köket :P
Helstekt fläkfilé är ju aldrig fel, och med massor goda tillbehör, fruktsallad med grädde till dessert och som avslut kaffe och hembakat! Mycket nice... och som vanligt så hade syrran utdelningar av skraplotter :P jag vann 30kr :D...Pontus, Dennis och Zerny vann vars 10kr.

     
 

Och som vanligt busade Chris med Killarna... hihi... och mer bus blir det i morgon säkerligen..hihi, vi ska fira Dennis som fyller år då!


Sötnosen Dennis :P

Nu ska jag gå och njuta av att mysa med min älskling! han saknar sina barn...inte så konstigt!
Ha en hälig kväll!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0