Planer...



Då har vi kommit hem från läkaren och allt gick som jag trodde... remiss till hud! Så får vi se vad dom säger.

Läste på facebook något som Marie Charlotte Gren skrivet... True friendship lasts forever.
Det är något jag vill tro på!
Det trodde jag med att den skulle... i alla fall min bästa vännina och min vänskap med henne, men hon försvann... på ett väldigt märkligt sätt... utan ett ord eller varför?! Märkligt.
Hon bara upphörde svara på mail, i telefon och höra av sig... väldigt märkligt... ingen vet varför, inte någon begriper något!
Men men ... jag är över det och har ju många andra kära vänner.
I will survive :P

Visst saknar jag en tjejkompis som man kan prata med allt om som bor nära... eller gå på stan och fika med. Äta ihop på helgen och bara bära sig löljligt åt ihop med... Gå och kika på konst, teater och annat tjejeigt som inte Chris gillar...
Chris ÄR min allra bästa vän och kommer ALLTID att va det! Han är min själsfrände och älskar honom villkorslöst!

Men man behöver space med, både han och jag att göra saker med någon annan ...att komma iväg lite, det är ju sånt som gör att man värdesätter varann ännu mer.

Sitter och föröker planera in vilka helger som vi ska ha gäster och när vi ska åka iväg... inte det lättaste!
Hm.. vill ju träffa Lotta & Olivia så snart som möjligt, kanske passa på att ha tjejträff då :P Sen ville Wiro med komma på besök :P:P:P är så roligt! Sen ska vi bjuda lite folk på middag... Putte och Eva och Håkan är första Prio..saknar dom massor...
Sen vill jag ju att Stefan och Linda ska komma hit och vi åka till dem :P

Är jätte sugen på att grilla med alla våra vänner nu när det börjar bli så härligt väder...kanske får dörsöka få hit alla på en gång :O var vi nu ska lägga alla ...hihihi...

Hade varit så kul om alla lärde känna varann...
Men nu ska jag ut i trädgården igen... lite mer att fixa innan det blir för sent och det är matdags!


Kommentarer
Postat av: Marie Charlotte Gren

Precis vid den här tiden igår började jag greja i trädgården. Kvällssolen tittade fram med sin värme. Uppflugen på min kombistege med sekatör resp häcksax i högsta hugg nådde jag det mesta. För att nå det allra högst upp behöver jag antingen tillgång till en högre kombistege o/el person som mindre kort i rocken än mina 166cm. Växer tyvärr numera bara på fel håll. Undras vilken lösning som är bäst, hmm. Köpa sådan kostar>1kkr. På facebook var det en av mina vänner som var så fyndig och tyckte att jag skulle skaffa en trädgårdsmästare. Jaja. lösningarn är många. Ngn som råkar känna en ledig trädgrådsmästare/byggare med god portion humor?!

2009-04-15 @ 16:57:06
Postat av: Kalle

"Gå och kika på konst, teater och annat tjejeigt som inte Chris gillar..." E D tjejigt att kolla på konst och teater! hmm

2009-04-16 @ 00:11:20
Postat av: Maya

Hahaha...jag formulerade mig nog lite fel där, det är en viss sorts teater/film/konst han inte gillar... och det är det tjejtid för min del :P

2009-04-16 @ 05:39:58
Postat av: Kicka

ja vara me vänner e roligt o Mysigt även om de e bara tjejer och eller båda delar!!!!



Kramen på dig min vän!!!!

2009-04-16 @ 07:43:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0