Så skönt att det är fredag...


Sitter här och dricker en Martini och njuter av att det är fredag och helg!
När vi åkte hem bästämde vi att hoppa av i Horna och promenera hem...hihi, alltså vi åkte bara halva vägen och gick resten... så härligt väder.
Hela innerstan i Kristianstad blommar, så vackert! Där är Tulpaner, Penseér, Magnolia, Japanska Körsbärsträd och mycket annat, tog lite bilder på väg hem.
 

 
Skogen är med vacker... är så härligt att promenera i den när vi gick hem... Man verkligen njöt av det vackra väder som vi har nu!


Och oj vad det växer i vår trädgård...som om det knackar...hihi, den stora rabatten har verkligen tagit sig!

 

Visst är det härligt!? Det är verkligen VÅR!
Nu ska jag gå och fixa till såsen & salladen ...Chris håller på grilla karré som lär bli vår middag idag...
Sen är det ju mysfredag :P
Så ska det låta bojkottar jag kanske, har väldigt svårt för Caroline Of Ugglas!
Men film ska det bli och Glass med smultron... får nästan sommar känslor :P

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Kicka

HAJ!!! Underbart väder va de igår!!! va ute i trädgården efter jag hade vart o handlat!!! grillade kött till middag och städade av lite inför helgen,, de får ha de lite fint när jag jobbar!!!



arbetsmöte om henne???? Näää inte förrän alla har kommit på henne!! Jag är trött på o vara den som gnäller o ingen annan gör de!!!

Njut nu av de fina vädret ida,, får göra de när jag kommer hem!!!!

ha de gött!!!

KRAM i massor!!

Kicka

Postat av: Lillapluffs

Oj vad mycket vår det är i Söder. Vi i Örebro har inte kommit lika långt.

Önskar en trevlig helg.

Kram

2009-04-25 @ 18:41:23
URL: http://lillapluffs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0