Så var det Fredag IGEN!






God morgon!
Jag sa ju det känns som vi har Måndag sedan är det Fredag!
Jag kan inte bregipa vartdagarna försvinner...tycker det går för snabbt.
Idag var jag så trött när jag vaknade, men det rättar lite kaffe till ... :P
Kaffe = Livet dryck.
Alla har vi våra laster... jag lite väl många!
Koffein, nicotin, Havet och Chris, Em & Natalie :P
Beroende av dem alla :D
+ Glass och Choklad men det är inte lika farligt, problemet är att jag är väldigt kräsen när det gäller mina laster.
Men vissa kan jag låta bli! Hahaha... men som sagt inte alla...
Idag är det mysfredag!... God fika på jobbet (vet vad det är ju,,, bakade den igår) Hehehe
Favorit program på TV.. det vill säga  Så Ska Det Låta :D
Men jag tror vi alla mest av allt längtar till Lördag :D.. Då kommer grabbarna, fast sent på kvällen :( Dom är framme i åhus när klockan är 21,30 tror jag.

Nu är det dags för duschen här, önskar alla en härlig fredag och helg!
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0