Stolt Mamma



Natti som Covergirl på ELLE

Är så stolt över hur Natti vänt sitt liv!
Från att mått uruselt så är hon en helt ny tjej!
Skolan fungerar jätte bra!  Hon får kanon betyg, och hon kämpar verkligen! Hon är flitig och duktig... Hon verkligen strålar!
Hon är hjälpsam och helt underbar!
Och hon är en tös full med bus! Hihihi... men samtidigt kan man få världens mest underbara kramar av henne!
Älskar dig så mycket min lilla tös! Som blivit så stor.. 16 År och vuxit om både mamma och storasyster...hihi!


Ett gammalt kort på mig och mina döttrar!


Natti 2005
Puss tösen! Love ya!
Mammsen

Kommentarer
Postat av: Marie Charlotte Gren

Med egen dotter i samma ålder förstår jag hur lycklig och stolt du känner dig när barna mår bra, tillfreds med tillvaron, såväl socialt med kompisar som skolan och fritidsintressen. Varit gift i mitt tidigare liv och minns några rader på kortet till presenten från arnetskamraterna "Små barn små bekymmer, stora barn stora bekymmer". Livet är ett ständigt lärande, där vi ofta ställs på prov. Kämpa är det som gäller i alla lägen, snligt mitt synsätt. Hoppas jag ej vart för djup nu och la näsan i blöt i ngt jag ej med att göra. Det vara bara det att dina rader gick direkt till hjärtat, som enastående mamma sedan 13 år tillbaka. Föredrar enastående framför ensamstående efter jag är positiv till min läggning. VårKram från soligt Bohuslän!

2009-04-17 @ 12:23:39
Postat av: Angel

Underbart vacker hon är :D Förstår att DU känner glädje o känner dig stolt som mamma, du har verkligen underbart vackra döttrar, verkligen, ser ut att sprida mkt värme och kärlek, säger grattis Natti, duktigt kämpat tjejen, verkligen, fortsätt i denna stil på denna väg och du kommer komma långt.



Ha en underbar helg allihop!



Kram Angel

2009-04-17 @ 13:07:24
URL: http://anscreation.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0