God morgon!




Sovit som en stock och vaknade för en stund sedan och kände mig sååå lycklig, men sen kom jag på att Chris är iväg... och en sak är säker jag saknar min darling...

Längtar tills han kommer hem igen.


Men jag hade världens märkligaste dröm i natt, blandning mellan fantasi och verklighet... Människorna i den var alla våra vänner eller bekanta, och vi bodde alla på en annan planet... haha. Det såg i alla fall väldigt annorlunda ut, en del var animerat!


Och Nej! Jag har inte tittat på någon science fiction... Men allt var helt ljuvligt, klimatet, människorna, djuren ... allt. Chris hade sitt långa röda hår igen... haha.

Alla var iofs långhåriga, märkligt.

Gunnsan, kan meddela att du ska INTE ha långt hår... haha... aldrig sett så stort hår någon gång! Snacka om Svinto!

Inte en ända elak person fanns där, alla var snälla, omtänksamma och hjälpsamma.

Alla elaka människor var som bort blåsta... Sååå nice :P

Alla bara tog hand om varann och hjälpte varann.

Väldigt skumt att drömma  en lyckodröm, vaknade och kände mig jätte lycklig... Helt underbart! Ända som saknas i min verklighet är ju Chris som är iväg och jagar!


Ska ju tilläggas att det är väldigt sällsynt att jag drömmer så jag kommer ihåg det, och drömmer jag är det oftast mardrömmar! Så ni kan förstå jag är konfunderad. Så nu får jag leta reda på en bok om drömmar och försöka tyda detta.


Jaja, men så åter till verkligheten, tvätten väntar!

Tjingeling så länge


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som en helt underbar dröm!

Kommer själv oftast inte ihåg vad jag drömmer, vilket jag tycker är synd, för jag tror att våra drömmar kan säga oss mycket som vi inte "får kläm på" i verkligheten.

Berätta gärna om du kommer på nån tolkning av din dröm :-)

2009-08-18 @ 09:47:29
Postat av: Gunilla Törnberg

hahahaha...nä ska ej ha långt hår!

Puss G

2009-08-18 @ 11:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0