Redan torsdag


God morgon!
Redan torsdag!
I natt har jag i alla fall sovit ordentligt, och inga skumma drömmar...haha.
I går kom Gunsan och Snuffe hit en stund på kvällen, Snuffe hade cyklat hela vägen.. Duktig tös.
Hon fick en ny cykelhjälm av mig som belöning :) En svart/vit /grön tuff sak men ändå söt.. där var blommor på den!
Natalie började i skolan igen i tisdags, gymnasiet! Jisses vad tiden går fort.
Är så glad för hennes skull att hon kom in där hon ville; på hotell och restaurang.
Eftersom hon är hos sin pappa så får jag uppdatera mig om vad som händer per telefon ...hihi.
Men hitills gillar hon det!
Lycka till Gumman!

I dag vet jag inte riktig vad jag ska göra först, det vill säga när jag kommer hem.
Jag har fler perenner som ska planteras, men fick ju lite ont i ryggen när jag satte dom andra, så jag lämnar dem till Chris.
Så det får väl bli mer tvätt på programet, bytt gardiner och överkast och lite annat smått och gott så där är ju en del att tvätta.

Och jag längtar massor tills i morgon fredag, för då kommer min darling hem :)
Men nu, jobbedags!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Kicka

OOO GRattis till Natti!! fniss Mys helg fram för er troligen????

ha de gött Ikväll blir de säkert en rund på hojen!! O FIIIKAAA!! o kram o gos från gamlingarna!!! HA de gött!! KRAM!!

2009-08-20 @ 09:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0