Taggad ~Tagged



Du har blivit taggad,  fyll i varje punkt med 3 saker om dig! (Angie taggade mig :P)
I slutet, väljer människor att tagga.
På såvis lär man sig lite olika roliga saker om varann utan att lägga sig för mycket :P
Jag taggar ingen utan ni som känner för göra det... just do it!


Tre namn jag kallas
1. Mariann
2. Maya
3. Mamma

Tre jobb jag haft i mitt liv
1. Logistikansvarig (är)
2. Dekoratör
3. Butiks chef

Tre platser där jag har bott
1. Malmö, Segevång
2. Malmö, Kirseberg
3. Kristianstad

Tre favorit drinkar
1. Kaffe
2. Vatten
3. Maya (en drink)

Tre tv-program som jag tittar på
1. Hell's kitchen
2. Criminal minds
3. CSI

Tre platser jag besökt
1. Litauen
2. Lettland
3. Danmark
 
Människor som ringer / text mig regelbundet
1. Chris
2. Natti
3. Em

Tre av mina favorit rätter
1. Vildsvinsgryta
2. Älg filé
3. Rådjurs filé

Tre vänner jag tror kommer att svara
1. Gunilla
2. Kicka
3. Jenny

Tre saker som alltid är vin min sida
1. min älskling Chris ... haha
2. min väska
3. Glasögon

Tre saker jag ser fram emot
1. Bli gammal ihop med Chris
2. Gifta mig
3. Få barnbarn


You have been tagged, fill in each section with 3 things about you!
In the end, choosing people to tag.
In this way we learn a little fun things about each other without asking too much :P
I tag no one but if you want to do this! Go ahead!


Three names I'm called
1. Mariann
2. Maya
3. Mom

Three jobs I had in my life
1. Logistics Manager (is)
2. Decorator
3. Store Manager

Three places where I have lived
1. Malmö, Segevång
2. Malmö, Kirseberg
3. Kristianstad

Three favorite drinks
1. Coffee
2. Water
3. Maya (a drink)

Three TV shows I watch
1. Hell's kitchen
2. Criminal Minds
3. CSI

Three places I visited
1. Lithuania
2. Latvia
3. Denmark
 
People who call / text me regularly
1. Chris
2. Natti
3. Em

Three of my favorite dishes
1. Wild boar casserole
2. Elk tenderloin
3. Deer fillet

Three friends I think will respond
1. Gunilla
2. Kicka
3. Jenny

Three things that are always wine my page
1. my Darling Chris ... haha
2. my bag
3. Glasses

Three things I look forward
1. Growing old together with Chris
2. get Married
3. Get grandchildren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0