Annandagen

Usch vilket tråk väder vi har fått! Regn som smält bort all snön, allt vitt och fint är som bortblåst! :(
Igår var vi hos Em och Macce och åt gott, Macces föräldrar var med där och hans syter var hemma en vända från Syd Afrika, gud vad brun hon är!
Var så man nästan ville ta en resa och åka iväg och sola och bli brun! För jag skulle inte vilja lägga mig i ett solarium, med tanke på hur farligt det är.
Sen igår efter jag varit hos Em och Macce blev det utgång på Yllan men först förfest hos Ing-Louise & Tyke :) Hon hade gjort massa goda snittar och där var ost och snacks, Super trevligt! Träffade massor gamla kompisar på Yllan, sååå skoj!
Idag har vi haft lite julafton, Christian döttrar har kommit, två av dem Jasmine och Mikaela, Sabina ville va hemma.
Och såklart kom Andreas och Sicko med :)
Tjejerna packade upp sin paket och Mickis passade på att pynta pappa med :))
.
Nu sitter dom och spelar spel, jag har strax maten klar, blir kycklinggryta.
Natti tittar på Glee, en ungdomsserie som är ganska söt. Mycket musik och dans i den.
Men nu ska jag kolla maten också ska vi äta och  sen blir det till att mysa :)
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Kicka

Va roligt att Tjejerna ville komma till er!! Kan tro att Chris är Jätte glad!! fin han blev med rosett på pannan hehe!!! God fortsättning på er!!!!

KRAM!

2009-12-27 @ 09:55:41
Postat av: Annika

Det ser så mysigt ut!

Julen är verkligen en familjers högtid!

2009-12-27 @ 16:14:46
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0