Äntligen fredag!

Idag är det ingen bra dag! Frusen och mår skit :(
Men det är väl bara att palla sig i väg till jobbet ändå.
Har varken tid eller lust att va hemma.
Men känner mig väldigt risig!
Jaja... så nu har jag gnällt färdigt!
Idag blir det inget speciellt, jobba, hem och gå och lägga mig
Det har kommit mer snö, så vitt och vackert ute.
Dom har lovat ännu mer snö så man får väl se om man kan ta sig hem sen... hihi.
Är ju inte riktigt första stället dom kommer och plogar på här.
Vi har ju faktiskt varit innesnöade för några år sedan!
Men nu är det hög tid att ge sig av!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Anna

Godmorgon! stackars dig, du har ju nyligen varit sjuk. I går kände jag mig lite vissen men de har gått över. Krya på dig vännen! Kram Anna

2009-12-18 @ 06:34:36
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Linda

Tråkigt att höra att du inte känner dig bra, men jag håller tummarna att det ger med sig under dagen.

Här är det oxå vitt och vackert, men något varmare idag än igår. Nu har vi -6.

Skickar med en varm kramiz...

2009-12-18 @ 07:19:57
Postat av: Kicka

Hoppas du får vila upp dig under helgdagarna o bli riktigt frisk!! kramen på dig vännen!!!!

2009-12-18 @ 07:33:29
Postat av: Kenneth

Nu får du se till o inte bli sjuk igen är ju snart juletid o det kanske inte är så kul o ligga till sängs då, iof kan ju då alla andra göra det mysigt för dig men tror att du hellre är med o gör det än ligger sjuk så ta en äggtoddy o gå o lägg dig när du kommer hem o kurera dig

Kram från gänget i Nypan

2009-12-18 @ 08:37:34
URL: http://kenrot.blogspot.com/
Postat av: Annika

Så tråkigt att höra att du är dålig!

Hoppas att det går över riktigt fort!

Massor av kramar.

Ps: du vet att jag bara är ett stenkast ifrån om du behöver något!

2009-12-18 @ 11:49:09
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Eva

Krya på dig!

Kram Eva

2009-12-18 @ 12:59:59
URL: http://enangelsdagbok.blogspot.com
Postat av: Anonym

HEJ NU FÅR DU INTE BLI SJUK IGEN SÅ NÄRA JUL KRYA PÅ DIG KRAM ANNIKA HEDENTORP.

2009-12-18 @ 13:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0