Äntligen lite kallare...


Kanske vi tom med kan få lite snö! Hade ju inte varit helt fel.
I dag blir det jobb, jobb, jobb :))
Sen shopping, ska handla lite grejor så jag kan göra julgodis och baka lussekatter.
Får se vad det blir, hittat lite nya recept så håll tummarna, är det gott lägger jag ut dem.
I går handlade jag en hel dröss julklappar..hihi, bara ett par kvar nu!
Så till helgen så ska jag sätta in granen, skriva julkort och baka.
Och givetvis slå in julklapparna.
När sätter ni in er gran?
När jag var barn satte mamma in den 23:de December och vi klädde den på kvällen och hade glögg och julfika.
Men eftersom jag ÄLSKAR julen så vill jag ha min gran tidigare.
Mamma skojade alltid med mig och sa att jag var galen som satte in den så tidigt... kommer inte va ett barr kvar till julafton :)
Men sen blev både hon och en annan släkting allergiska mot gran så då var det plast och då... Då satte även hon in granen till Lucia :)
Tänk det är 9 år och 4 dagar sedan min mamma lämnade oss :( Saknar henne vansinnigt! Denna underbara, snälla, omtänksamma människa som inte gjorde en fluga förnär... varför skulle hon få cancer? Tog 3 månader från diagnos till hon gått bort :(
Älskar dig Mamma! Vet att du vakar över oss!
Men nu är det dags att åka!
Ha en underbar dag!
Tingeling!

Kommentarer
Postat av: Anna

Godmorgon! min gran kommer nog upp i helgen, lika bra att den kommer fram så den får stå ut sig :) jag tara ner den efter nyår igen.

Förstår att du måste sakna din mamma, min mamma är ju dement men bor fortfarande hemma 2v i månaden och de är jobbigt o se henne bli sämre hela tiden.

Men du, ha en bra dag! Kram Anna

2009-12-09 @ 06:26:05
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Lisa

Godmorgon! Sätter upp vår gran, Kungsgran, helgen före jul. Men förr var det som du skrev dagen innan julafton. Men jag älskar jul så jag njuter gärna länge av den.

Ha en bra dag!

Kramiz

2009-12-09 @ 08:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0