Avkopplande dag

Idag har jag mest slappat, förkylningen är lite bättre, men hes som en kråka än.
Jag och Jasmine har tittat på Glee, efter hon och Mickis klått Chris i guitar hero... Just nu spelar de igen :)))
Medan Andreas kollar hockeyn och jag sitter här. Ska strax grabba tag i en bok eller tidning och lägga mig läsa lite.
Em och Macce har precis åkt hem, var jätte mysigt att ha dem här.
Alltid trevlig att ha folk på middag, idag blev det Vildsvinsrulle med kokt potatis, grönsaker & sås. Till dessert blev det glass, jordgubbar med vispgrädde, och en hel hop med strössel.
Älskar söndag middagar :)
Jasmin var ju iväg med grabbarna och jagade i morse, men tyvärr sköts det inget, men hon har sett vildsvin på nära håll. :))
Får väl se om hon vill följa med ut igen, ska ju bli kallare igen och då är det risken man sitter och fryser när man inte har termobrallor.
Men hon hade en extra dunjacka idag och filt :)så det hade gått bra.
Men nu ska jag ha en mugg te eller kanske kaffe och en bra bok :)
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Per-Olow

OM,Jasmine BEHÖVER ett Par Thermobyxor?? Har Du Säkert RÅD ATT KÖPA DEM ÅT HENNE! Skulle Hon NER TILL SKÅNE, FÖR ATT FRYSA SIG BLÅ?? HUR TROR DU DET KÄNNS FÖR JASMINES MAMMA??

2009-12-27 @ 21:23:53
Postat av: Maya

Annica, du behöver inte skriva under ett alias dvs per-Olow, funkar bra om du lägger ut ditt namn och länk till din sida! http://urverkligheten.blogg.se/ så kan folk se vem du är!

2009-12-27 @ 21:31:54
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: Annika

Hahaha... klockrent!

Man ska stå för det man skriver !!!

2009-12-27 @ 22:30:58
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Ulrika

haha idiot det är ju bara att fråga jasmine så får du höra att hon faktiskt äger ett par termobyxor men hon vägrar använda dom!

Och dessutom har väll inte ett barn något att göra med i skogen när det är jakt på gång?

2009-12-27 @ 22:34:31
Postat av: Kenneth

Oj oj oj, här händer det saker igen ser jag. Ja så det kan va här i livet. Men jag hoppas ni har haft en skön helg o njutit av vintern o allt som hör helgen till



kramar från oss

2009-12-28 @ 07:35:27
URL: http://kenrot.blogspot.com/
Postat av: Maya

Svar:

Annica: Hon klarade sig fint med det hon hade, jag som oroar mig om det blir smällkallt och en massa snö... men den tiden den sorgen. Och vad vet du om min ekonomiska situation om jag har råd eller ej att handla?



Annika: Klart man ska stå för vad man skriver! Men vissa har svårt för det.



Ulrika: Är väl inte första gången Jasmine är med på jakt med sin pappa? Och för den delen så är det en väldigt härlig naturupplevelse!



Kenneth: Det är som vanligt... men skitsnack biter inte på mig. Och vi har det jätte bra :)

2009-12-28 @ 09:48:51
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: Eva

Otroligt säger jag bara..



God fortsättning till dig Maya och de dina - hoppas julen har varit lugn och skön och att nyår blir lika bra!



Krya på dig!!



Kram Eva

2009-12-28 @ 10:09:49
URL: http://enangelsdagbok.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej Maja va är det för en Annika som verkar helt sjuk o lägger sig i ert hela tiden ,sen låtsas hon som hon är Per Ola gud va konstiga folk det finns kram till er Annika hedentorp ....

2009-12-28 @ 18:06:41
Postat av: Anette

Hej Maya



Är detta nåt skämt lr?

Vuxna människor som beter sig sämre än 3-åringar på dagis.

Så underbart för tjejerna att Farbror Andreas tog med dom ner så att dom får träffa sin pappa.

ALLA barn behöver sina pappor.

Skandal för dom mammor som motarbetar detta och sprider skit i gödselstacken.

Kanske skulle sopa rent framför egen dörr först.

Trodde inte att jag själv skulle sjunka så här lågt som att kommentera andras inlägg, MEN, detta är bara för mycket.



Ta hand om Dig å Chris å hade allra bäst å önskar Er ett gott slut å ETT RIKTIGT GOTT NYTT 2010 m varma KRAMAR

2009-12-28 @ 19:57:09
Postat av: Maya

Eva, jag är härdad :)



Annika på Hedentorp, denna person är Christians mammas moster, tro det eller ej, men släkten ÄR värst!



Ja du Anette, förstår att du undrar hur vuxna människor kan bete sig som de gör, men de är egoister och tänker inte på andra överhuvudtaget, vissa har ingen empati alls.



Men var inte rädda, INGET kan förstöra det jag och Chris har! Vi är lyckliga och det smittar av sig på vår omgivning :)) Vi älskar varann och det kan inget ta ifrån oss... avundsjuka, svartsjuka, brist på empati eller bara vanliga förtrödna människor som aldrig får uppleva det vi har, kommer ALDRIG att förstå!! Puss på er alla goa vänner :)

2009-12-29 @ 02:13:26
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: Maya

Till Ulrika,

Så länge du skriver nedvärderande saker om andra människor tänker jag inte publicera dem, och om du har åsikter hur Christian spenderar sin tid med era barn när dom är här så det väl upp till honom och barnen och inte ditt bekymmer? Sluta skriva en massa elakheter om allt och alla! Har du åsikter om det så ta det med honom eller den person det gäller, men sluta skriva dem på min blogg!

Och en sak till för att man har sina barn behöver man inte sätta hela sitt liv på ”HOLD”.

Och beträffade Annica så mår hon säkert som hon förtjänar, hon borde med sluta lägga sig andras affärer så hade hon nog mått så mycket bättre. Är man så sjuk som du skriver så kanske hon ska lägga sin energi på något vettigare än trakassera min blogg!

Om nu Anette är din granne och någon du känner så förstår jag kommentaren så mycket bättre!

2009-12-29 @ 10:39:10
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0