Dag fylld med aktiviteter!

God morgon!
Var tog kylan vägen?
i dag är det lite varmare än de andra morgnarna, och jag som hoppats på snö...
Givetvis kollade jag på en av mina favorit sajter... SMHI :) och där meddelar dom 5 plus och regn för idag!
I morgon 4 plus och på lördag 2 plus och SOL! Men ingen snö i sikte :(
Ni vet väl att dom gjort om SMHI's sida och man kan välja vilken ort som den ska starta på :) Kanon bra!
Kolla här!
Idag blir det en dag sprängfylld med aktiviteter, jag har paket att slå in, innan Em kommer.
Hennes och Marcus Adventspaketer ligger här och väntar på dem fast oinslagna. ♥
De andra ska jag slå in på lördag.
Sen ska jag och Em baka lussekatter, och göra mer julgodis!
Mysigt att pyssla lite ihop.
Och jag lovar lägga ut recepten.
Lussekatts receptet finns här!
Sen är det städedag så snabeldraken måste rastat och jag ska tvätta några maskiner med.
Har 2 stolar jag ska klä om, får väl se om jag hinner det med!
Men nu är det dags för fruksot framför brasan och titta på lite nyheter så man vet vad som hänt denna morgon!
Ha det så gott!
Och njut av livet!

Tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0