God fortsättning

Här i Åhus är det flera plus grader idag och snön den smälter :(
Men vi fick en vit julafton i alla fall!
Gårdagen var mysig med god mat och allt vad det innebär.
Jag fick jätte fina julklappar och är så glad och nöjd :)
Är ni med nöjda med era klappar?
Vad fick ni? Ger ni vuxna varann julklappar?
Jag och Chris ger inte varann något. Vi har kommit på att det är försvårt att komma på något vettigt att ge varann...haha.
Och julen är ju faktiskt en tid att umgås inte bara ge paket!
Men vi fick  från barnen och min syster och svåger.
Jag fick en elvisp :) *Ler* en mandelkvarn, ansiktsmasker, smycken, presentkort, bok och tidningsprenumeration.
Fick även julklapp av mig själv kan man ju säga :)) en IPhone :)) Behöver ju en ny telefon så det är perfekt.
Nu får vi bara hoppas att den är så bra som alla säger!
Idag ska vi hem till Em & Macce och äta lite gott! Ska bli så nice.
Vad brukar ni gör Juldagen? Har ni någon tradition?
Här är det den största utgångsdagen så i kväll blir det till att dansa hela natten lång :)
Ska bli kul, det kommer bli Yllan som får besök :) 
Men nu ska jag äta lite frukost, och mysa med min älskade sambo :)
Ha en härlig dag och God Fortsättning på julen!
Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Daniel

Så juligt fint!!!



Ha du oxå en superfortsättning!!!

2009-12-25 @ 18:46:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Anna

God fortsättning till dig me :)

Hur går de me din fina lilla Iphone, är den svår? Ha de bra! Kram Anna

2009-12-25 @ 21:00:35
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Mamma

Tackar tackar!



Hoppas även du hade en lika underbar jul som jag!

Du och dina nära och kära får ha en underbar fortsättning!

Kram

2009-12-25 @ 21:40:11
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/
Postat av: Per-Olow

Du kunde ju Önskat DiG, EN KAMERA!! Du Behöver ju en, Lilla Gumsan!

2009-12-26 @ 08:35:16
Postat av: Kicka

God Fortsättning på er allihopa där i Åhus!!!

Jag fick present kort från gubben,,,

på Clara i karlshamn som har fina kläder och på Life hälsokost! ska köpa mig ett par riktiga arbets kor där!!!



Hoppas ni mår bra allihopa!!! Kram i massor!!

2009-12-26 @ 09:19:10
Postat av: Maya

Tack Per-Olow... eller ska jag skriva Annica? Du får gärna skriva ditt eget namn när du kommenterar behöver inte hitta på alias.

Jo jag behöver en ny kamera, den gamla kinkar, men jag önskar mig en väldigt dyr kamera, och till dyra saker får man spara! Tycker det är bättre med nöjda glada barn, det går ingen nöd på mig klarar mig med den gamla ett tag till!

2009-12-26 @ 12:26:14
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: Gunilla Törnberg

Min älskling hade gömt ett paket i huset....var en övernatting på hotell Duxiana i Malmö.

Ett romatiskt paket för två i dubbelrum Superior De Lux!

Det ser jag fram emot men blir efter hans flytt då vi kan slappna av o njuta av det!

Kram kram G

2009-12-26 @ 21:56:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0