God morgon och God Jul!

Åhhh...äntligen julafton, är en av mina favorit dagar på året.
Kommer bli en härlig dag med bara familjen, mycket mys, god mat, julgodis och sällskapsspel.

Faktiskt skönt att sova länge idag, klockan var nog 8 innan vi gick upp.
Gårdag spenderade vi med att jobba, handla lite (julklappa till mig själv..haha)hittade en snygg tröja och scarfs som jag inte kunde motstå.
Sen kokade vi knäck, griljerade vi skinka och fixade undan det sista här.
Natti var i sitt esse :) vi donade och fixade och hon for runt som en galning för att få allt perfekt :))
Sen blev det Sing Star så vi sjöng oss hesa ...haha.
Chris och Natti gjorde en snögubbe med, som slutade med snöbollskrig... hihihi
Passade även på att va över med julklapparna till syrran och dom som ska fira där, syrran fick en gottekorg med hemlagat julgodis, inlagd sill och några paket :)
Men nu ska vi äta julfrukost och mysa framför brasan, Natti sover än och i dag får hon så så länge hon vill :) nästan, klockan 15 är det Kalle och det får hon va snäll att komma upp till...hehe.
Har ju glömt att berätta om i tisdags, men kan säga att jag föredrar traditionell julmat, maten på Fredmans var god, men inte vad jag vill ha till jul!
Ojjjjj... vem dundrade förbi mig nyss!? Natti, hon är ur sängen pigg och glad :)
Lite Julaftons glädje där trots allt (säger hon inte tänker fira jul, är tråkigt)
Men som sagt! Nu är det frukost!
God Jul till alla mina vänner! Ha en underbar dag för det tänker jag ha!

Kommentarer
Postat av: hannah

sv; tack så mkt och desamma desamma ♥

2009-12-24 @ 10:59:07
URL: http://hanuut.blogg.se/
Postat av: Eva

Önskar dig och de dina en fridefull jul!



Många varma kramar Eva

2009-12-24 @ 13:18:13
URL: http://enangelsdagbok.blogspot.com
Postat av: Annika

Låter underbart!

2009-12-25 @ 01:58:20
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0