Gott slut!

Har varit ganska full fart här så bloggandet har kommit lite åt sidan, Men recept fick ni som ni önskade. Jag hoppas det var något som föll er i smaken.

Jag har ju pillat lite med min julklapp med iPhonen … massor med saker jag inte begriper än…hihi.

 

Allt är inhandlat för en trevlig nyårsafton, mat, dryck, raketer och snacks. Tur jag hade hjälp i affären… var ju inte lite vi skulle ha… problemet blev ju när vi skulle stuva in allt i kylen *Pust*  tror jag behöver en dubbelt så stor kyl! Vi fuskade och köpte Pizza på hemvägen i förrgår när vi handlat.

Igår blev det tacos som Chris och Jasmine fixad.

Så jag har inte lagat mat på två dagar, men idag är det min tur.

Vi har haft det jätte mysigt och vi har spelat Guitar Hero, Buzz mm. I går fixade jag och Mickis desserten tills idag.

Ska bli spännande att smaka det… alla får vara lite försöks kaniner för det är ett nytt recept, men vi kom på att det luktade glass om det när vi kokade ihop det :P.

Vi åt sen frukost idag eller ska vi kalla det brunch kanske för klockan va ju nästan Lunch!

Nu ska det göras lite förberedelser med maten och sen ska vi spela mera Buzz.

Men först ska jag fixa till mig och sen stryka lite och duka!

Och sen ska picknick korgen med packas med glas och skumpa för vi ska fira tolvslaget vid havet som vi gör varje år!

Önskar alla ett underbart slut på detta år 2009 och att alla ska få ett suveränt härligt 2010!

Var rädda om varandra

Kram Maya


Kommentarer
Postat av: Anette

Hej Marianne m fam:-))



Låter härligt UNDERBART att fira nyår vid havet:-))

Gjorde vi förra året, men då var det ju inte riktigt så kallt som i år:-))



Här blir det familjemys m god mat å dryck:-))



Ha ett ALLRA BÄST 2010 å ta hand om Er alla.



Kramar

Anette m fam å vovs

2009-12-31 @ 14:22:13
Postat av: Annika

Jag har en iphone... bara hojta till om det är något du undrar över!

Den är superbra!!!

2010-01-01 @ 15:14:54
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Kicka

Låter som ni har haft de PERFEKT!!! Jätte kul at Tjejerna har varit hos er!!! KRAM!!

2010-01-07 @ 08:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0