Lördag = Ledig :)

God morgon!
Så skönt med sovmorgon och ingen stress :)
Idag har jag inte planerat in vad som ska göras utan jag gör vad jag hinner, funderar på rulla lite julköttbullar och stoppa i frysen :) Så är dom klara till julafton.
Julkort ska skrivas, men efter som jag bara skickar till de som skickar till mig så går det ganska snabbt :) Blir inte lika många som förut (ett 50-tal)
Mina stolar har jag inte hunnit att klä om heller.. så det ska med göras, men iofs. ingen panik.
Sen så är det äntligen dags att sätta in julgranen :)))
Lite julgodis har jag med kvar att göra...kola och Nougatgömmor. Men inga måste det heller.
Eller kan man ju strunta i allt och ta en bok och krypa upp i soffan framför brasan och läsa:)
Vi får väl se vad som händer.
Nu...Kaffe och frukost!
Tjingeling



Kommentarer
Postat av: Kenneth

Låter som en skön lördag. Men hur vet du vem som skickar till dig nu? hihi



Här är det också ledigt men vi ska ha bakdag idag, lussebullar, pepparkakor o kanske lite knäck o så blir det naturligtvis glögg eftersom det måste manju ha när man bakar pepparkakor o gör knäck hör liksom till det hela. Dags o trissa upp julstämningen eftersom den lilla snön som kom försvann så är det fortfarande svårt o känna att det snart är jul :)

Kram

2009-12-12 @ 08:21:40
URL: http://kenrot.blogspot.com/
Postat av: Lisa

Godmorgon, även om vi har lite senare morgon än du.

Idag ska vi till stan och se om vi får tag på en Kungsgran, de fina går ju först. Sen har jag lite samma tanke som du om köttbullar, men vi får se vad det blir.

Ingen snö, men dock lite kallare, man får vara nöjd med det så länge. Jag såg i min 10-års kalender att förra året fick vi 12 cm snö denna dagen.

Ha en riktigt bra dag!!

KramiZ

2009-12-12 @ 09:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0