Nöjd!

Så har man gjort en massa saker ännu en dag... jag som skulle ta det lugnt i dag...hihi.
Sista julklapparna är äntligen inslagna :)
Skottat snö i långa banor!
Brunkålen klar, två sillinläggningar klara och färgat håret!
Känns som jag börjar ha koll på läget *Ler*
Recepten på sillinläggningarna kommer, så fort jag hinner.
Jag har gjort senaps sill och Gammaldags sill idag, i morgon blir det svärmors citron sill och Åhus sill :)
Chris och Natti har hugget ved i över tre timmar :)
Så duktiga :)
Så nu behöver vi inte frysa :P
Nu njuter jag av en irish coffee och tar det lugnt, snart dags för lite film.

Kommentarer
Postat av: Anna

Va mycket du har hunnit idag, skönt o och ha de mesta klart, slippa stressa uppesittarkvällen.

Jobbar du någe innan jul? ha en bra kväll! Kram Anna

2009-12-19 @ 20:06:35
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0