Om du inte gillar mej så är det DITT problem!!

 

Om du inte gillar mej så är det DITT problem!!

Alla har vi nog erfarenheter av folk som dömer,pratar illa och sprider elaka rykten...

Det är tragiskt..

Alla har ju rätten att få bli accepterade för dem de är!

Var istället stolt över att vara just den du är och våga stå för det!!

Du är unik,glöm inte det!

Är det någon som har något emot det så är det DERAS problem!


PS. Finns även en grupp på Facebook, och givetvis är jag med i den!
Sen vill jag poängtera, ni som inte skriver i ert namn eller länk och är anonyma, era kommentarer kommer inte publiceras.
Jag kommer inte heller godkänna elaka & dryga kommentarer.
Jag hoppas ni förstår varför.
Min sida ska vara trevlig att läsa! Inte massa påhopp och elakheter.
Vill ni diskutera något med mig så kan ni maila mig!
Klicka här!

Jag kommer svara på mailen i tur och ordning.

Ha en kanon dag!


Kommentarer
Postat av: Margreth

Men jag gillar dej ;-) och läser det mesta du skriver fast är för blyg att kommentera dina alster.

* nynnar på - Du vet väl om att du är värdefull... Så underbar låt.. Kramen

2009-12-09 @ 23:35:58
Postat av: Kicka

Jag Gillar dig JÄTTE mycket!! Be who you are!! and who ever doesn't like it,,, F..it!!! haha!!! Kramen vännen!!!

2009-12-10 @ 07:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0