Sådär... Julgodiset är nästan fixat

Nu har vi bara knäck, kola och Vita nougatgömmor kvar att fixa.
Har gjort en hel hop med julgodis idag :) och bakat lussekatter och tvättat... så nu har jag lagt in recepten och tänker hålla kväll med en kopp kaffe och en Lussekatt.
Em har också varit här... hon bakade med Lussekatter, hon har ju ingen maskin så det underlättar att komma hem till mamma och baka :) Mysigt!
Sen var hon jätte gullig och hjälpte mig med julgodiset.
I morgon blir det inget bakande eller stökande, bara en hop julkort som ska skrivas :)
Men får fortsätta på lördag, ska prova en kola jag inte gjort innan ...kul :)
Men nu, kaffe och lussekatt!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: mamma millan

Hallojsan!!

Så kul du ville va med på min tävling!!Här har det med bakats lusekatter idag!!



Kramis Millan ♥

2009-12-10 @ 20:15:58
URL: http://mammamillan4.blogspot.com
Postat av: Ejris

My god julgodis redan=)..väntar till runt den 20 för om nått ska finnas kvar på julafton:P



o visst ja...POOFFF så ahr man fixat jul kilona bara för att draggla över allt gött:P



har bara skrivit adresserna på julkorten i dag...eh måste komma ihåg o posta dom ox=))



kramis

2009-12-10 @ 21:55:35
URL: http://ejris.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0