Konstiga inbjudningar! ~ Strange invitation!


Konstig inbjudan!
Blir så trött på alla inbjudningar man får där man inte vet vem personen är som bjuder in en!
Skulle aldrig falla mig in och lägga till någon jag inte vet vem det är!
Denna fick jag för andra gången nu!
Rackartroll... meddela vem du är så kanske jag lägger till mig!
Tjingeling!


Hej,

Den lördag 27 juni 2009, inbjöds du att gå med i Netlog, den sociala communityn för miljontals unga européer.


Inbjudan från rackartroll
62 år - tjej - Södermanlands Län (Sverige)

Anslut med rackartroll


Strange invitation!
So tired of all the invites you get where you do not know who the person is that invites you!
I would never add someone I do not know who it is! Or at least there is a presentaion of the person.
This was my second invtation from this person!
Rackartroll ... tell me who you are and  I might add you!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Annika

Det är jobbigt som tusan när man inte vet vilka människorna är!

2009-07-06 @ 00:12:41
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Kicka

EWWWWWW läskigt!!!

2009-07-06 @ 08:29:14
Postat av: Maya

Jupps, får i alla fall ha lite koll på vilka man har på sina sidor :P

Och eftersom "vissa" personer älska att lägga sig i mitt liv är jag väldigt selektiv!

2009-07-06 @ 10:33:56
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0