Kväll på stan... A night out!



Nu är det strax dags att gå... 1 timme på stranden men inget bad, fullt med alger i vattnet igen L , sen en lång skön dusch och manikyr, pedikyr, make up och fixa håret.

Nu är jag på G att ha en kanon kväll! Nu ska jag möta min sambo och äta middag med honom innan vi ska ut på stan på var ett håll.

Kram alla!




Now it's just time to move ... 1 hours on the beach but no bath, full of algae in the water again :(, then a nice long shower and a manicure, pedicure, make up and fix my hair.

Now I am on G to have a great evening! Now I'm going to meet my partner, and have dinner with him before we go out, me with my friends and he with his colleagues

Hugs all!


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej!

Oj då har du verkligen fullt upp. Jag jobbar 08.00-12.00 varje dag i familjeföretag och sedan har vi vårt egna företag med underkläder så det är ingen semester här!

Vi ska ta 3 veckor i oktober för att åka på bröllopsresa men nu i sommar tror jag att det blir mycket jobb!

Massor av kramar!

2009-07-03 @ 17:36:48
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inget vidare med alger =( Kan ju hoppas att de försvinner..Ha en trevlig kväll o helg

2009-07-03 @ 21:44:01
URL: http://metrobloggen.se/Dedes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0