Regn ~ Rain


Så inleds min andra semester vecka med några regndroppar, inte är det mycket men det regnar.

Precis druckit kaffe med min darling innan han åkte till jobbet, jag funderar lite på vad jag ska hitta på med idag.


Kanske baka något? Plocka lite bär i skogen? En sak är säker i alla fall jag ska städa husvagnen för idag kommer Marcus och Malin från Umeå på besök, ska bli så kul.


Men nu ska jag dricka lite mer kaffe och lyssna på nyhetsmorgon.


So begins my second holiday week with a few raindrops, are not much but it's raining.
Have just had coffee with my darling before he went to work, I'm considering a little on what to do today.


Maybe bake something? Pick some berries in the woods? One thing is certain in any case, I will clean the caravan to today,  Marcus and Malin from Umeå is coming for a visit, should be fun.


But now, I will drink some more coffee and listen to morning news.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0