Semester :P ~ Vacation :P


Vilken härlig morgon... doftar underbart ute av alla regntunga blommor.

Solen kikar fram mellan molnen och jag funderar om jag ska ta en tur ner i byn och shoppa lite, finns ju massor trevliga små butiker i vår by.


Behöver lite parfym, mascara och Chris deodorant.

Funderade om jag ska byta vardags parfym eller hålla kvar vid den jag har...


Sen måste jag kika lite och se om jag hittar en ny hängmatta  ...hihi. Ekorrarna "lånade" alla banden av den andra... haha.


Men nu är det frukost dags!

Tjingeling!


What a wonderful morning ... smells wonderful out of all the rain heavy flowers.
The sun is trying to look through the clouds and I wonder if I should take a trip down in the village and shop a little, there is plenty of nice small shops in our village.


I need a perfume and a mascara and Chris a deodorant.
Wondered if I should change my everyday perfume or keep that I have ...


Then I must see if I can find a new hammock ... hihi. Squirrels "borrowed" all the bands of the other ... haha.


But now it's breakfast time!
Over and out!


Kommentarer
Postat av: Kicka

silly squirrels!!!! ;0p

2009-07-06 @ 08:50:32
Postat av: Maya

Mmm... I was so angry with them... but did it help? Noooo... hihi, have to get a new one :P

2009-07-06 @ 08:53:29
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0