Old photos ~ Gamla Bilder


                                                                    Deko 1


                                                                     Deko 2

We had a blast yesterday, my daughter found some old pictures of me ... and my classmates.
These two pictures that she found is from Varnhem School where I received my education in the decoration and advertising! We had a lot of fun in those days ... Ok .. I am still having a blast and love my life!


Vi hade skitkul igår, min dotter hittade några gamla bilder på mig ... och mina klasskamrater.
Dessa två bilder som hon hittade är från Värnhemskolan där jag fick min utbildning i  dekoration och reklam! Vi hade mycket roligt på den tiden ... Ok .. Jag har fortfarande skitkul och älskar mitt liv!

Tjingeling!

PS. let us see if you can find me! ~ PS. låt oss se om ni kan hitta mig!
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

chansar vilt:

Bild nr 1, längst upp till höger

Bild nr 2: Nr 5 sittande från vänster (tjejen i vitt). Korrekt???

2009-06-08 @ 18:36:28
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-06-08 @ 18:38:13
URL: http://idabom.blogg.se/
Postat av: Maya

Avslöjar det lite senare ;)

Vem är det som gissade?

2009-06-08 @ 18:38:24
Postat av: Arne Jansson

Det var inte lätt törs tusan inte gissa var du är vännen. Då får jag ingen kram när vi ses nästa gång utan en snoksmäll.



Kram Elakingen

2009-06-08 @ 18:51:28
Postat av: Maya

Lovar att du får Kram... så gissa du på :)

2009-06-08 @ 18:52:36
Postat av: Anneli

Hello!



På första bilden gissar jag att du sitter på främre raden i svart klänning o vita strumpbyxor o på foto 2 främre raden stående med leopardmönstrad kjol!

Har jag rätt??

Kramis

2009-06-08 @ 21:20:12
Postat av: Linda

Hej Maya!

På kort 2 gissar jag att du är den utmanande tjejen andra från höger i svart basker. På första kortet har jag faktiskt ingen aning!!! Berätta :-)

2009-06-08 @ 21:47:20
Postat av: Maya

Någon har något rätt, men inte båda :) Jag låter det va lite till så får vi se om någan kan pricka rätt.

2009-06-08 @ 22:47:50
Postat av: Ejris

hahhahahha LÄTT SOM EN PLÄTT du e den snygga ju=))))))))) hihihihihihihih skulle behöva en mega förstpring så man ser dragen lite



krams

2009-06-08 @ 22:50:33
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: Kalle

Lätt som en plätt..

Bild 1 längst ner till höger

Bild 2 längst ner andra från höger..

2009-06-09 @ 00:03:10
Postat av: Kicka

i andra bilden gissar jag,,, hmmm tjejen i första raden i vit,,, fniss

o i första,,, översta raden längst ut till höger...????

fniss svårt,,,,

2009-06-09 @ 07:52:57
Postat av: Thomas Daugaard Schmidt

På bild 1 sitta du som den 1. från vänster, och bild 2 har jag ingen aning :-D

2009-06-09 @ 07:55:46
URL: http://www.oz1tds.dk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0