Summer ~ Sommar!



Today is really summer!

It's so beautiful outside, everything is blossom end it's warm.

I feel like being at the beach, but that's out of the question.

So inside or in the shade.

But I have started to make same plans for my vacation, visit some friends so that will be nice.

The sun makes everyone happy! I just Love the summer!

Today my colleague that injured her feet started to work again, she it's not fully recovered but much better!

Welcome back Lena




Idag är det riktigt sommar!

Det är så vackert ute och allt blommar och det är varmt!

Jag kulle vilja vara på stranden men det är uteslutet!

Antingen inne eller i skuggan.

Men jag har börjat planerat lite vad jag ska göra på semestern.

Åka och träffa lite vänner, det kommer va riktigt trevligt.

Solen gör alla så glada! Jag älskar sommaren!

Idag började min kollega som skadade sina fötter börjat jobba igen, hon är inte helt återställd men mycket bättre.

Välkommen tillbaka Lena


Kommentarer
Postat av: Marie Charlotte Gren

Me too!!! Solhatt för din del i sommar. Finns snygga sådana nowadays.

2009-06-01 @ 14:25:19
Postat av: Kicka

Jätte varmt va de ju!!! idag har dem lovat regn och åska,,, USCH!!!men men,, Idag är inte en bra dag för mig,,, Ont som bara den!!!

men får se vad doktorn säger!!! vi hörs sen HAJ!!!

Kram Kram

Kicka

2009-06-02 @ 07:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0