God morgon!



God morgon!
Lördag morgon = Sov morgon...så härligt!
Frukost är avklarad och nu är det dags för lite trädgårds bestyr, hann ju med ganska mycket förra helgen men har en del kvar!
Frukt träden ska få näring och jord, och likaså mina kryddträdgårdar.
Dom ska rensas med.
Förra helgen satte jag ut lite blommor, men vi får se om dom överlevt veckans snö.



Sen börjar det bli fint på tomten nu... brukar ju va till påsk vi håller på som mest men vill vara klara tills dess för då kommer Chris söner till oss och en kompis till Robin.



Nu längtar man till att allts ska börja gro :P
Lite vår tecken har vi, Snödroppar, Vintergäck och Krokus.
Ska se om jag hinner ta några bilder idag på dem så ni får se.

Men nu ska jag svida om till arbetskläder.
Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en trevlig heög <3

Kramen!!!!

2009-03-28 @ 10:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0