Måndag ...på väg mot tisdag!



Go kväll!
Dagen har gått i rasande fart.. usch gillar inte det direkt.
Jag vill ha tid att ta igen mig på kvällen, läsa och bara va en stund, idag kom vi  hen sent och sen var det dags att sätta igång med mat och fixa undan lite. Men en sak var bra... det var LJUST länge.
Funderar fortfarande på vad jag ska läsa nu när min sista av Stieg Larsson böckerna tar slut!

Sen har jag funderar på varför är människor så elaka mot varann?
Var för inte va snälla och hjälpsamma och omtänksamma? Jo vissa är det..om det gagnar DOM själva! Sjukt!
Vissa har en baktanke med allt.
Ärligt talat tycker jag synd om de som snackar skit om andra... dom kan ju inte ha något bra liv... inget roligt och kul som gör att dom har något trevligt att prata om!

Har jag fel? Faktiskt så finns det ett par sådana personer i min omgivning, men jag har slutat lyssna... Snackar dom inte skit så beklagar dom sig om än det ena än det andra!
Usch fy vad jag är trött på sådana personer... tycker dom ska rensa upp sina egna liv ..inte prata skit om andras.
Tur man inte behöver umgås med sådana personer :P Vänner väljer man :D

Men nu ska jag sova!
Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0