Planterings sjukan :P:P

Jag vill plantera, men det är lite tidigt än...men jag har lite planer... får väl se vart det bär hän.
Kikade på Bakkers sida och hittade dessa växter som jag kan tänka mig!
 

Solhattar är väldigt trevliga... vet inte vart jag ska sätta dem än, men såna ska det bli i alla fall.
Sen vill jag ha lite klättrande blommor med... dessa olika sortena föll mig i smaken.
 
Blåregn är väldigt vackert   


Törnrosas kjortel 

 
Klematis 'Nelly Moser' och Wisteria     


Passionsblomma

Sen skulle jag vilja ha Gul stäpplilja med, jätte vackra. Men frågan är vart jag ska sätta dem?


Gul stäpplilja

Bilderna har jag lånat från  Alla blommorna finns att köpa på deras hemsida... ett praktiskt sätt om man inte har någon plantskola eller trädgårdsmästare i närheten.



Kommentarer
Postat av: Anna Berglund-Lundkvist (anluk)

Måste gå in på Bakker, tyvärr bor jag ju bara i marklägenhet vilket gör att jag bara har en liten plätt på framsidan och en något större på baksidan, men något får man ju plats med. Dessutom är jag värdelös på trädgård.....Men drömma kan man ju. eller hur.

2009-03-28 @ 19:14:37
Postat av: Ejris

åhhhhhh den sista gul stäpplilja....ME LOVE♥!

2009-03-28 @ 20:07:43
URL: http://ejris.blogspot.com/
Postat av: Maya

Anna;

Drömma måste man... det är ju det som gör att man drivs framåt... vad vore livet utan drömmar?

Ejris;

Där finns ju så många vackra liljor.. både jag och Chris älskar liljor! Och denna Gula är sagolik!

2009-03-31 @ 07:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0