Sådär ja...


Nu har jag hittat ett nytt ställe att blogga på får väl se hur det funkar!?
Får väl presentera mig, ...Maya... en kvinna förälskad i livet och i min sambo!
Mina stora intresse är ju allt som gör livet till en fröjd, barnen, sambon, katten Missy, havet, skogen, trädgården, shopping, heminredning... jag kan nog hålla på i evigheter ... haha!

Jag älskar att läsa, krypa upp i en soffhörna med kaffe och en god bok framför en sprakande brasa är aldrig fel!
Men nu äntligen börjar det bli vår här i Skåne! Så det är trädgårdsarbete som gäller!

Vad händer just nu i mitt liv? Jag har en hel drös projekt på gång, ska inreda yngsta dotterns hus (hon bor i ett mindre hus på samma tomt som oss)
Massor med roliga trädgårdsprojekt på gång, massor ska planteras och sättas om.
Blev en del i helgen men mycket kvar!
Vinden ska rensas, ska bli spännande, finns massor saker där som jag säkert glömt och som kan komma till användning igen *Ler*
Min sambos söner kommer snart ner till oss från Nyköping, längtar...ska bli så kul!
Det vankas kalas både denna vecka och nästa igen... lite planering så kommer det bli kanon..för vi har ett par "krockar" men det brukar lösa sig.
Ska på Mary Kay party... med make up skola ...Nice hemma hos en kollega.
Så nog är livet fullt med saker och måsten, men tar man en dag i taget så löser sig allt! Positivt tänkande löser massor!
Men nu till något helt ovässäntligt! Måste lacka naglar... röda får de bli idag!
Tjingeling så länge!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som vanligt så känns det hemtrevligt på dina bloggar :-)

Kikar snart in igen

2009-03-23 @ 22:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0