Bad day! ~ Dålig dag!...

Hello...
Last night our internet and phone line was totally dead when we came home, I have made an report to our phone company and no the trying to find out what's wrong.

I called the phone company and was placed in a telephone queue, I was number 63 in the waiting list... and 30 minutes later I talked to them and I was not any wiser.

They will get back to me soon again, when the technicians has checked it.

After one hour the called, It's a major cable breakdown!

I hate this, I was going to check a recipe for a dish...hmm... no internet!

Have to get an old fashion cookery book!

I hope everything is back to normal soon!

Now is my lunch break over and I'm back to work!

Have a nice day!


I går kväll när vi kom hem fungerade inte internet, och inte telefonerna, så jag har gjort felanmälan hos Telia.

Idag ringde jag Telia och fick sitta i telefon kö en evighet, nummer 63 fick jag! Och inte klokare blev jag efter ha pratat med dem.

Men de lovade ringa tillbaka så fort teknikerna kollat. Och efter en timme ringde dom då fick jag  reda på att det va ett stor brott på någon kabel.

Jag hatar detta, i morse skulle jag kolla ett recept på en maträtt... och inget internet!

Bara att leta upp en gammal kokbok!

Jag hoppas att det snart är åtgärdat så allt blir normalt igen.

Nu är lunchen slut och jag ska återgå till jobbet!

Ha en härlig dag!


Kommentarer
Postat av: Petra

Ja, usch och fy för inget internet!

Vet hur det är.

Man känner sig helt utanför.

Konstigt nog är det oftast när det är dags att betala räkningar här och jag blir tossig!

Kram

2009-05-19 @ 18:40:13
Postat av: Kenneth

Ja du internet har blivit ett medel att kunna göra saker idag o handikappet blir stort när det är trasigt. Men le o var glad livet är ju fyllt med både mot- och medgångar.



Kram

2009-05-20 @ 07:52:45
URL: http://kenrot.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0