Finally! ~ Äntligen!


Finally!
Have received my referral :))))
And now I need to make an appointment, for it were not included in the message, you have to book yourself! : S
I can tell you that I "found" three fine flowers on the way home ... hihi .. so I'll will plant them  little later:P If I don´t blow away! A bit windy here ;)

But I am happy: P
I bought lots of delightful vegetables, yellow and red peppers, cucumbers, lettuce, tomatoes, onions and bananas.
Then I could not carry more ... hihi.
The coffee was ready when I got home, so nice.
Chris has marinated meat, and soon shall we grill.
Mmmm .. it will be so tasty. I shall make salad with avocado, feta cheese, tomatoes, green salad, cucumber, onions and peppers.

Natalie will have french fries, but nothing I like. Salad is more than enough!
Now I'm going out for a walk in the garden!

Over and out!
 


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Äntligen!
Har fått min remiss :))))
Och nu behöver jag boka tid, för den ingick inte i meddelandet utan man får boka själv! :S
Jag kan berätta att jag "hittade" tre fina blommor på vägen hem ...hihi.. så dem ska jag plantera lite senare :P Om jag inte blåser bort!!!

Men nöjd är jag :P
Massor härliga grönsaker köpte jag med, gula och röda paprikor, gurkor, sallad, tomater, lök och bananer.
Sen kunde jag inte bära hem något mer...hihi.
kaffet var klart när jag kom hem, så gott.
Chris har marinerat köttet och snart ska vi grilla.
Mmmm.. det ska bli så gott. Ska göra sallad med Avocado, fetaost, tomater, grönsallad, gurka, lök och paprika.

Natalie will ha pommesfrites till, men inget jag gillar. Sallad är mer än tillräkligt!
Nu ska jag gå en trädgårdspromenad!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Marie Charlotte Gren

Ett steg avklarat.

Är du gjord av pengar eller, hihi?

Den salladen hänga jag gärna med på!! Just avokado o fetaost tillhör våra favvisar här hemma. Dela gärna med dig av sallad a la Maya i Åhus! Kram så länge! MC

2009-05-28 @ 17:37:56
Postat av: Anonym

låter som en härlig avslutning på dagen

2009-05-28 @ 18:50:13
Postat av: Maya

Marie Charlotte: Du är välkommen hit :)



Kenneth: Dagen är inte slut än, men det är väldigt välgörande för kropp och själ att gå runt i trädgården och njuta av blommorna :)

2009-05-28 @ 19:09:57
Postat av: Maya

Marie Charlotte: Nej jag är inte gjord av pengar men väljer ganska billiga växter, på så sätt kan man få mycket!

2009-05-28 @ 19:10:57
Postat av: Anneli

Tittade in som du sa - FY PÅ DIG att köpa grönsaker på torget ;-)Kan vara både utlänskt mög o gammalt skräp. Haha - be Emily asa till dig hon kör ju ändå här förbi!!! Skojar bara - svårt när man inte har bil/körkort. Hörs ang söndag. Kram

2009-05-28 @ 20:27:30
Postat av: Kicka

Skönt att du har fått remissen,, de blir säkert bra ska du se!!!

Underbart me grönsaker,,, sallad hellre de än Potatis!! förutom nypotatis!!!

Hoppas de bidde gott,, vad va de för kött?????

Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0