Good evening! ~ Go' kväll!



Today, it has been a wonderful day ... it is almost always, never think I enjoyed my life as I do now!
I am very fortunate!
I have planted cutting's flowers beans and nasturtium flowers.
Has also sat datura but they have not come up yet.
Chris has started to bring order to its new place of raspberry and rhubarb ... Yikes what a job! But wow what good it will be!
We have "kirskål" (weeds) everywhere in the garden and it is so sad. You do not want to have it in flowerbeds.
But we must not give up! Just to pick.
When Natalie came home to our home cooked cream; Rhubarb and strawberries:) so good.
For dinner, it became less good pizza: (
Now I sit here and enjoy with my coffee, while Chris watching Time Team.
Should just hang up the laundry and then a shower ... and after the huddle down in a bed with new bed linen. Is there anything cozier?
Have a nice evening!

I dag har det varit en underbar dag... men det är det nästan alltid, tror aldrig jag njutit av livet som nu!
Jag är väldigt lyckligt lottad!
Jag har planterat ut sticklingarna som jag drivit upp från frö, blomsterbönor och krasse.
Har även satt spikklubba men inte kommit upp än.
Chris har börjat få ordning på sitt nya ställe för hallon och rabarber... usch vilket slit! Men oj vad bra det blir!
Vi har ju kirskål överallt här och det är så tråigt.
Men men skam den som ger sig, bara att plocka.
När Natalie kom hem fikade vi på hemma kokt kräm; Rabarber och jordgubbar :) så gott.
Till middag blev det köpe pizza mindre gott :(
Nu njuter jag med mitt kaffe här vid datorn medan Chris tittar på Time team.
Ska strax hänga sista tvätten sen duscha... och krypa ner i en renbäddad säng. Finns det något mysigare?
Ha en fortsatt skön kväll!
Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Kenneth

Låter som en underbar dag med en skön avslutning



Sov gott o tack igen för din hjälp med texten

2009-05-17 @ 21:46:07
URL: http://kenrot.blogspot.com/
Postat av: Maya

Så lite så, klart man hjälper en vän om man kan.

Kram på dig!

2009-05-18 @ 07:10:19
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0