I'm so happy! ~ Lycklig!



I'm so happy!

I have had a wonderful day <3

Chris and I met Marcus, Emily, Natalie, Lasse, Anneli & Sanna at Golf-Åke, then we went and ate ice cream on the three peaks!

Yummy!

 I had Strawberry Cheesecake ice cream and Marc de Champagne Truffle ice cream ... I just say WOW!

Then we went and played mini golf!

I have to add that I suck on mini golf!

Do I need to add that I finished last? No surprise there... haha.

Emily, Marcus, Natalie & Sanna played not even all the Mini golf courses!

But we did Chris, Lasse, Anneli and I :P

So really... I was actually probably not last!!

I got mother's day gift from Anneli, You are too sweet!

Thank you! Eggs, potatoes, radishes and herbs!

Managed to get home without crashing more than ONE egg! Haha!

When we got home Natalie washed potatoes and Chris started the grill. It was marinated deer and Wild boars meat: P Yum! We had both hot and cold sauces, chanterelles (still have a some left of the last season's harvest) and salad.

I threw together a rhubarb pie, on which you have the recipe on down below! It's so good!

And then I got gift's from my beloved girls!

A blouse, a necklace and a charm!

Thank you very much!

I also received a card from Emily, and I started to cry when reading it!

Emily my beloved daughter! You are wonderful!

Your words will warm my heart the rest of my life!

I Love you!

Thank you Emily and Natalie (and Macce) for making my day so special! and you to Anneli, Sanna, Lasse and Chris! It was a wonderful idea to spend mother's day together!


   
Marcus                      Emily & Marcus     Em in Action

   
Sanna in Action         Chris & Lasse

   
Chris                       Anneli  


En, sanna & Natti


Macce, Natti & Em

Lycklig!

Jag har haft en underbar dag <3

Jag och Chris mötte Marcus, Emily, Natalie, Lasse, Anneli & Sanna vid Golf-Åke, sen gick vi och åt glass på Tre Toppar!

Mums! Åt Jordgubbscheesecake glass och Marc de Champagnetryffel glass... WOW säger jag bara!

Sen gick vi och spelade mini golf! Jag "suger" på minigolf ska tilläggas, kom sist men det var ingen överraskning... haha.

Emily, Marcus, Natalie & Sanna spelade inte ens alla banorna! Men det gjorde Chris, Lasse, Anneli och jag :P

Så egentligen så kom jag ju inte sist!

Jag fick morsdag present av Anneli, Du är för söt! Tack! Ägg, potatis, rädisor och örter! Lyckades få hem det utan att krascha mer än ett ägg!! Haha!

När vi kom hem tvättade Natalie potatis och Chris startade grillen. Det blev marinerat rådjur och Vildsvins kött :P Mums! Till det blev det både varma och kalla såser, kantareller (har fortfarande lite kvar av fjorårets skörd) och sallad.

Jag slängde ihop en Rabarberpaj, den som ni har receptet på här under! Så gott!

Och så fick jag presenter av mina älskade flickor! En blus, ett halsband och en berlock!

Tusen Tack!

Jag fick även ett kort som gjorde att jag började gråta!

Emily älskade dotter! Du är helt underbar!

Dina fina ord kommer värma mitt hjärta i resten av mitt liv!

Älskar dig!

Tack Emily och Natalie (och Macce) för att ni gjorde Morsdag så speciell!

Och även TACK Anneli, Sanna, Lasse och Chris! Vilken underbar idé att tillbringa Morsdag ihop!


My gifts~Presenter :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Bättre sent än aldrig, grattis på mordag lilla mammsen=)

2009-06-01 @ 06:40:07
URL: http://lattejohanna.blogg.se/
Postat av: Kicka

OOO vilken fin dag!!! Grattis lilla maya på morsdag dagen efter hehe,,, Härligt!!

KRAM!!!!

Postat av: Kenneth

Låter som du hade en underbar dag, hälsa gubben



2009-06-01 @ 10:14:38
URL: http://kenrot.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0