Monday again!... Måndag igen...


Good morning,

I hope you have had a good night's sleep.

I had not... my arm is still hurting, so it's off to the doctor's office.  First of all I need to make an appointment.

And that is not the easiest thing to get!

But have to try...

The weekend have just been lovely, I know that I have made the right choice in my life.

I feel so lucky to have Chris, he makes my feel so much appreciated and loved.

Thank you darling for everything!

Every little thing you do to make me feel so good!

I will love you forever!

No it's time for work... I hope you all have someone special like me that make you feel special.


Have a nice day!


God morgon,
Jag hoppas ni har haft en god natts sömn.
Det har inte jag! ... min arm värker fortfarande, så det är dags att gå till doktorn. Först av allt måste jag få en tid.
Och det är inte det lättaste!
Men måste försöka ...

Helgen har varit underbar, jag vet att jag har gjort rätt val i mitt liv.
Jag känner mig så lycklig över att ha Chris i mitt liv, han gör att jag känner mig uppskattad och älskad.
Tack älskling för allt!
För varje liten sak du gör för att få mig att må så bra!

Jag älskar dig för evigt!

Nu är det är dags att jobba ...

Jag hoppas att ni alla har någon speciell som får er att känna er speciella.
Ha en underbar dag!
Tjingeling!



Kommentarer
Postat av: Kenneth

Godmorgon i skåne



Här har det äntligen regnat lite o pollen har sjunkit skönt :) o du se till o fixa armen. Håller med o det där med att ha någon alla är värda att ha någon som bryr sig om en.

//Kram Kenneth

2009-05-04 @ 07:36:39
URL: http://kenrot.blogspot.com/
Postat av: Rille

Vad mysigt

2009-05-04 @ 07:42:50
Postat av: Kicka

AJAJAJJJJJJJJJJJJJJ!! vi har onte tillsammans och ska ringa direkt till doktorn sååå fort de blir 8!!!

Krya på dig o du,,, TA DET LUGNT!!!

Kramen

2009-05-04 @ 07:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0