They always bitching about others! ~ Sladder kärringar!




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

I'm so tired of peopel that is back stabbing others, Get a Life!
I dont really care if you talk behind my back! I'm strong, but don't hurt my Friends! Then i get really pissed!

Why can not people be nice?
Why it is necessary to talk a lot of crap about others?
I will not publish any messages with bullshit in my blog!


Please comment but I do not want a bunch of nonsense about people.
It is their problem and not mine.
So if any one have a problem with me and do not dare talk about it, it is up to them, I ignore if they write a lot about me!

I live my life fully and are happy!
I am loved by those I love and I am happy with it!
Have a wonderful Saturday! I will have a wonderful day!




Jag är så trött på folk som snackar skit bak ryggen på andra! Skaffa er ett eget liv!
Jag skiter i om ni snackar om mig, men låt mina vänner vara! Annars blir jag riktigt förbannad!

Varför kan inte folk vara snälla?
Varför måste man snacka skit om folk?
Jag kommer inte publicera några inlägg med skitsnack i min blogg!


Skriv gärna kommentarer men jag vill inte ha en massa strunt om folk.
Det är deras problem och inte mina.
Så har dom problem med mig och inte vågar tala om det så är det upp till dem, jag struntar i om dom skriver en massa om mig!

Jag lever mitt liv helt och full och är lycklig!
Jag är älskad av dem som jag älskar och jag är nöjd med det!
Ha en härlig lördag! För det kommer jag att ha!

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Kicka

JAg hatar såna ja med!!! Tur vi har varandra!!!

Måste ordna en dag så vi ta den dära fiket!!!

För ja tycker SÅÅÅÅ mycket om dig!!!

Kramen

2009-05-16 @ 09:41:14
URL: http://mammabearshideout.blogg.se/
Postat av: Johanna

De finns dom människor som lever på att snacka skit om andra, jag vet bara på jobbet finns de dom som lever på de!

2009-05-16 @ 13:11:34
URL: http://lattejohanna.blogg.se/
Postat av: Marie Charlotte Gren

Brist på meningsfull sysselsättning, kanske? Om tillräckligt många sprider positivt omkring sig blir de som gör så kanske en minoritet och sadlar om till den goda skaran istället.

2009-05-16 @ 17:09:48
Postat av: Maya

Ja, Kicka fika vore mysigt, sätt dig på hojen med gubben och kom hit.. eller kanske en grillkväll. Övernattning kan ordnas med :)

Kramis

2009-05-16 @ 17:33:35
Postat av: Maya

Ja tyvärr e det så Jojo, Men behandla andra som du själv vill bli behandlad... det vinner i längden :)

2009-05-16 @ 17:34:31
Postat av: Maya

Marie Charlotte, du har alltid så kloka ord!

Du är en underbar person! Det märks så tydligt!

Kram!

2009-05-16 @ 17:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0