Happy! - Glad!



Hello again!
Now we have been doing some shopping more shopping, for the garden...
A rhododendron and a sage:)

Ohh .. it's so nice. Have long wanted a Rhododendron so guess if I'm satisfied.

Will take a trip to the square tomorrow and buy some other things and goodies.

We need some more flowers for our pots ... but I want to go to the nursery to and buy some more flowers... have to see when I get time to go there.
Haha .. I would bought strawberries, but I forgot when I saw rhododendrons:) But I shall have strawberries tomorrow night:)
Now I have to go... Have a nice evening and good night!


   


Hej hopp!
Nu har vi shoppat lite fler grejor till trädgården...
En Rhododendron och en Salvia :)

Åhh.. ska bli så fint. Har länge velat ha en Rhododendron så gissa om jag är nöjd.

Ska ta en tur till torget i morgon med och köpa lite annat smått och gott.

Vi ska ha lite blommor till krukorna också... men jag vill åka till Växthuset och köpa mer.. får väl se när jag får tid att åka dit.
Haha.. jag som skulle köpt jordgubbar, men det glömde jag när jag fick syn på rhododendronen :) Men jag ska ha jordgubbar i morgon kväll :)
Men nu ska jag gå och fixa lite annat sen sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0