Words...- Ord...



I just love words and thier mening, words kan be so beatiful and nice... and they can be ugly and hard.
All in how the are put together.
I Love the word LOVE, I feel all warm inside when I hear it.... and my favorit word is Darling, and that is what I call my spouse.
And he is my Darling... in all mening. I feel great when he's around me.
And I really feel loved by him.
I can't remember when the last time i felt insecure was. I don't have that feeling anymore, I'm strong independent woman, I think that is one of the things that Chris has gave my, self-esteem , I have never had low self-esteem as a grownup. But I have had moment's of time when I been down and sad.
I'm seldom sad.  rarely angry, mostly I'm happy, laughing and just Love life!
After everything I went through in the divorce, It's more then 10 years ago but their is some things that's still hunts me, Is was a traumatic episode of my life.
But I have pull my self up from the abyss and I'm getting stronger everyday.
Much of this have Chris helped me with.
He is always positive, regardless of what is dragging me down, he pulls me up and tell me to think about it and get a concrete solution to the problem.

And He always tell me STOP! Don't paint everything black!
The problems will get solved, don't worry so much...hehe.
And I don't do that anymore :)
So This is for you my Darling! Thank you from the bottom off my heart! I love you so much.




 Jag älskar ord och deras mening, ord kan vara så vackra och trevlig ... och de kan vara fula och hårda.
Allt beror på hur de sätts ihop.
Jag älskar ordet LOVE, jag känner mig varm när jag hör det .... och mitt favorit ord är Darling, och det är vad jag kallar min sambo.
Och han är min Darling ... i all mening. Jag mår bra när han är runt mig.
Och jag känner mig verkligen älskad av honom.
Jag kan inte minnas när sista gången kände mig osäker. Jag har inte den känslan längre, jag är en stark självständig kvinna, jag tycker det är en av de saker som Chris har gett mig, självkänsla, jag har aldrig haft låg självkänsla som en vuxen. Men jag har haft lite svaga ögonblick när jag varit nere och ledsen.
Jag är sällan ledsen, sällan arg, för det mesta är jag glad, skrattar och älskar livet!
Efter allt jag gick igenom i skilsmässan, Det är mer än 10 år sedan men de är några saker som fortfarande jagar mig, Det var en traumatisk händelse i mitt liv.
Men jag måste dra mig själv upp ur avgrunden och jag blir starkare varje dag.
Mycket av detta har Chris hjälpte mig med.
Han är alltid positiv, oavsett vad det är som dra ner mig, han drar upp mig och tala om för mig att tänka på det och få en konkret lösning på problemet.
Och han säger alltid STOP! Sluta svartmåla allt!
Problemen kommer att lösas, oroa dig inte så mycket ... hehe.
Och jag gör inte det längre:)
Så här är till dig min Älskling! Tack från djupet av mitt hjärta! Jag älskar dig så mycket.


Kommentarer
Postat av: Kenneth

Du har haft tur att hitta en sån som kan ge dig allt det där. O så underbart skrivit, hälsa din tur gubbe :)

2009-05-07 @ 22:38:05
URL: http://kenrot.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0