Award




Jag har fått en Award med en utmaning av en go vän sedan tonåren Tisse, och det innebär att jag ska berätta 10 saker om mig själv och sedan skicka denna award vidare till några personer och självklart antar jag den. =)

* Jag bor i ett litet hus på 70 kvadrat med min sambo och min dotter bor i ett annex på samma tomt.

* Jag älskar alla högtider och speciellt julen, jag är tokig i att pynta.

* Jag är utbildad dekoratör men jobbar idag i en helt annan bransch, men jag har haft några olika spännande jobb, bla; vårdbiträde, lokalvårdare, dekoratör, butiksbiträde (klädaffär), butiksbiträde(livsmedelsaffär), butikschef, är i dag administratör på ett Tradingbolag som logistikansvarig.

*Jag har inga föräldrar kvar i livet pappa dog 1994 och mamma 2000 och jag saknar dom varje dag!

* Jag lärde känna min blivande man via Internet för många år sedan.

* Jag ska gifta mig 2013

* Jag älskar att påta i trädgården, blommor är något som jag tycker är otroligt vackert.

* Komponera nya recept är en favorit sysselsättning, de flesta recepten kommer finnas här på bloggen med annars hittar ni de på Matklubben 

* Jag ogillar dansbandsmusik, annars allätare när det gäller musik.

* Jag är ingen ”Tv- människa” men jag gillar att se film.

Jag sänder nu denna Award vidare till Kicka, Ejris, Anita, Petra, Krizza, Annika och Anna

Jag hoppas ni antar den :)


Kommentarer
Postat av: Kicka

Japp ska försöka!!!! hmmmm får tänka lite!!!

Du e allt dutti du!! KRAM!!

2009-11-09 @ 07:27:43
Postat av: Annika

Hej! Gud så kul, självklart antar jag den men jag vill bara fråga först så jag gör rätt... ska man skriva 10 saker om sig själv, vilka som eller ska man följa Er men ändra till vår information?

Hoppas du förstår vad jag menar!

2009-11-09 @ 12:28:55
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Maya

Svarade dig på din blogga Annika :))

Kicka ..bara skriv Ler Gör inget om det blir svengelska :))

2009-11-09 @ 17:19:01
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej Maya!

Klart jag antar det men kommer inte åt alla mina mail just nu. Datorn är en gåta just nu men Rauno håller på att fixa den.

Det är något som stör vissa program och då även MSN men skam den som ger sig. I will be back!

Kram från Petra

2009-11-11 @ 09:56:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0