Söndag kväll...




Jisses vad roligt jag hade igår :)))) 
Började med förfest hos en av Sofies kompisar, trevligt.
Sen bar det iväg till Hotell ÅhusStarand där arrangemanger var.
Dragning av lotter med toppen priser, tyvärr vann inte någon i vårt gäng nått. Sedan blev det mat, en kanon god buffé bestående av kyckling, rostbiff, pastasallad, blandsallad, oliver, tomater, bröd, inlagda minigurkor, rostadlök, slanggurka, olika såser, ungsbakade potatis halvor och massa andra godsaker.
Peter Siepen hade ett högt tempo på musiken på dansgolvet, jisses vad vi dansade... så himla kul :) Dansade även med Peter :)) Eva har bildbevis, dock suddigt sådant...haha.
Vilken kropp killen har, Sofie tyckte han va ursnygg när han tog av sig och stod i bar överkropp och spelade låtar ... haha.

Roligt var det med att jag träffade massor med folk jag inte sett på massor med år :) Så det blev massor med nostalgi snack med :)

Helt klart en toppen kväll.

Idag har det varit lite segt, först av allt skulle grabbarna åka hem och det kändes inte så kul. Saknar dem redan.
Klockan 14 var vi på kalas, min svåger fyller år idag :) Grattis Boris! Där blev vi bjudna på Äpplekaka med vaniljsås och en himla massa andra godsaker, jag blev mätt bara jag såg kakfaten ..haha.

Ikväll blir det pizza, inte min favoriy mat, men Pizza boden har en som är god och heter Kristianstad, är med kebabkött, färska tomater och isbergssallad. Så en sådan får det bli! Eller snarare en fjärde del. :)) Natti och jag kan dela så är där 2 matlåder med ..haha. Ingen av oss är några storätare när det gäller Pizza.


Men nu ska jag fixa undan lite mer tvätt så jag kan äta pizza och titta på film i lugn och ro ikväll :)
Ha en kanon kväll!
Tjingeling.


Kommentarer
Postat av: Kicka

jag bakade egen pizza igår kväll SÅÅ gott....

kavlade ut degen på bakpappret,,, o la på het plåt sen .. in i ugnen,, bidde jätte bra!!!!!

Peter,, jo du snygging,, bara utan massa prål!! fniss... kramen

2009-11-02 @ 09:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0