God morgon världen!


God morgon!
Ännu en mörk grå och regning dag... jag vill ha höst och sol, och kallt... eller ja varför inte lite snö.
Hade ju lyst upp lite.

Pratade med Em i går, både hon och Marcus har vaccinerat sig. Båda ligger dåliga nu :( Hoppas det går över snabbt.
Vet fortfarande inte om jag ska vaccinera mig eller ej.
Man vill ju inte få det och smitta andra, även om man kanske inte hade blivit jätte sjuk själv.
Så det lutar väl åt att man ska göra det, men jag är väldigt tvecksam än till innehållet i det.
Jag har läst en massa på http://www.svininfluensan.com/
Både info och kommentarerna, men kan ju undra vad som stämmer... men hade dom verkligen VÅGAT att vaccinera så många om det var faligt?

Jaja... får väl se hur jag gör.
Ska till stan efter jobbet hade jag tänkt, Chris skulle in och läsa teori men jag tänkte klippa mig .. luggen i alla fall... så jag ser ut! Hihi.
Om jag kan få en tid vill säga.
Ser fram emot lördagen när vi ska till Sofie, och sen blir det utgång :) Ska bli så kul!

Ska springa några ärende med, kanske köpa första julklapparna.
Om jag hittar vad jag vill ha ska tilläggas.

Satt och läste Internet World och där listas Sveriges 100 bästa sajter, här är de som blev de 10 bästa.

1. Omvård.se
2. SVT
3. Headweb
4. H&M
5. TV4
6. Mr Green
7. DN.se
8. Prisjakt
9. Fritidsresor
10. Tasteline

Vad tycker ni, är det de 10 bästa?



    Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Kicka

De överlever!!!! LOVAR!!!

2009-11-12 @ 09:04:21
Postat av: Annika

Hmm spruta eller inte spruta, det är frågan :)

Mini och jag har valt att inte vaccinera oss... man vet aldrig när man kan komma att behöva "riktig" vaccinering och då kanske detta vaccin gör att man är immun eller nått... ???

Vet inte riktigt hur jag ska förklara!

Kramis

2009-11-12 @ 20:07:57
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0