Fredag kväll :)




Hittat en ny krydda, eller hittat och hittat det va Sanna Nielsen som rekomenderade den på sin blogg, och jag som älskar Chili var ju bara tvunden att inhandla den!

CHILI EXPLOSION!


Jag lagade Chili i går och den blev kanon god :) Perfekt krydda till Chilin!
Annars har det varit en bra dag utan några smärre missöde, höll på missa bussen idag igen ..missade den igår.. *suck' Men idag var den sen och jag hann in till Frissan och klippa luggen :P Tack Dorota :) Du är en klippa!

Idag blev det hemmalagad Pizza :) Mumsigt!
Nu blir det film och mys!


      Tjingeling






Kommentarer
Postat av: Annika

Hahaha... jag kopierade jullistan från Dig men när jag skrivit mina svar och publicerade den så var texten SUPERSTOR!

Så det funkade dåligt, haha men vi lärde oss att vi inte är så värst juliga av oss :)

2009-11-15 @ 14:42:14
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0