Igår...idag...Just nu!



Hade en verkligt trevlig kväll i går, ja hela dagen var bra :)
Fixade och donade här hemma, skapade lite nya recept med :)
Spännande när man inte har något utan man gör lite som man tror ska bli bra!
Ville ju ha en annerlunda Mousse till dessert och det blev det!

Detta bjöd jag på igår:
Förrätt: Cognacstuvade kantareller på toast
Huvudrätt:Vilsdsvinsgrytan med en doft av rödvin, ugnsbakade potatishalvor med olivolja och havssalt och en blandsallad 
Dessert: En Ljuvlig Mousse med smak av choklad, pistagenötter och hallon.

Gunsan och Jocke hade vin (Untouched by Chakana Bonarda Syrah 2008, Argentina) med sig och en massa presenter *salig* fick en helt underbar bok ; Alltid Fest - Renée Voltaires festmat :)) Massor ljuvliga recept i den :) har redan kollat igenom den två ggr :))
Chris fick även en presentask med en fickplunta och Mór Whisky och så fick vi en jätte läcker trälår med snapsar:)

Tack snälla ni (vet att ni läser *Ler* ) 
Blev en trevlig kväll med mycket skratt och snack... och mer skratt och Gunsan gillar inte förlora i sällskapsspel *Flinar* 
Här kommer några bilder:

   


   
  
   
  
 
   

Idag ska jag bara njuta av att va! Kom sent i säng vid 4 och upp innan 10, och är alltid lite seg när jag druckit rödvin, om så bara ett glas... men sånt e livet :)
Soffa plus film lockar just nu... kanske se Race to Witch Mountain någon som sett den? Gillar familjefilmer... så den kan vara nice tror jag.

Men nu, mer kaffe och fixa till sig!

          Tjingeling!






Kommentarer
Postat av: Anita

Hej du söta!



Ser ut som en riktig myskväll :) Kan tänka mig att värdinnan fick mycket beröm för sin matlagning, låter ju riktigt gott den menyn ler .. Nya halsband ute idag 2 stycken, kommer fler här i veckan, ska uppdatera min sk hemsida med nyheter igen, kikar på fler alternativa sidor att lägga ut mina alster på. Ha en riktigt skön söndag vännen.



Puss & Kram, Anita

2009-11-08 @ 12:52:02
URL: http://www.anscreation.blogspot.com
Postat av: Maya

Anita: Ja maten blev uppskattad. Ska kika in på dina smycken lite senare :) där är så mycket fint!

2009-11-08 @ 16:19:24
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag håller tummarna att vädret blir perfekt!

2009-11-08 @ 16:23:56
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Postat av: Gunilla & Joachim

Hej vänner och tack för en kanonkväll!

Visst läser vi detta:)

Får nog ta o önska mig spelet i julklapp så att jag kan träna och slå Jocke sen;)



puss o kram

Gunilla

2009-11-08 @ 17:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0