En kanon trevlig dag och kväll :)

Vad mysig dag det blev, så kul med Anette och Jörgen, så härliga människor!
Medan dom var och jagade njöt jag av att ha advents fint i fönster och att alla tomtar var på plats.
Sen lagade jag lite gott till kvällsmat, det blev först Ål med äggstanning på kavring .. väldigt uppskattat kan jag meddela, sen blev det fylld vildsvinsrulle med kokt potatis, glaserade rotsaker och pepparsås.
till desser Dumle tårta som jag ändrat lite i receptet på grund av att de som testat den innan haft problem med att få dumle fyllingen att bli fast.
Men jag har ju gjort sådan fyllning innan så jag kommer med tips i receptet när jag lägger ut det. :)
Dukat för middag
Dumletårta
Lovar lägga ut recept sen :)
Lite lyxigt idag, Chris och jag satt bara och njöt medan Jörgen och Anette tog hand om disken :)
Sååååååååååååå nice :)
Visst e han fin :) Jörgen i underställ ..hihi... här e hela gänget "finklädda"..hahahhaha
Sen spelade vi sällskaps spel och jag och Anette vann såklart ...hihih!
Just nu stupar alla "mina" Jägare i säng..hihihi... jag hade sov morgon med de va uppe 5 ..hihih.
Njuter av att spela musik och kela med katten som kommit in nu när Moa och Maya gått ut i husvagnen och sover...hihi, innan ville hon inte va inne, blev en STOR katt då :)
Har skämt bort henne lite idag, är ju dock kattens dag idag ;)
Räkor fick hon till lunch :)
Men nu blir det att koppla av lite innan sänggående...

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Låter som om ni har haft en trevlig kväll, hälsa alla

2009-11-29 @ 08:38:12
URL: http://kenrot.blogspot.com/
Postat av: Anna

Mysig kväll med myskläderna på, älskar sällsapsspel.

Ha en trevlig 1a advent. Kram Anna

PS: väntar på receptet

2009-11-29 @ 15:24:08
URL: http://annaadanirsvardag.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0