Full fart framåt!



God morgon!
Idag är det jobb som gäller, hade en skön dag i går, hann med en promenad innan regnet började ösa ner här.
Regnade ju inte lite!
Skönt att känna att man bara kunde va inne utan att behöva göra en massa.
Jag brukar bli så fruktansvärt rastlös, men hade lite små pyssel att fixa med. Så dagen var kanon!
Kikat lite på meny tills vi ska ha gäster nästa gång... är alltid kul att planera :)

På lördag ska vi hem till Sofie på mingel innan utgång det ska bli sååå trevligt.
Ser fram emot det väldigt mycket, får hoppas att vädret blir lite stabilare... trött på regn och rusk.

Allt är fixat som vanligt på mogonen, katten fått frukost, matlåda fixad, frukost intagen, bäddat och brasan sprakar.
Är så skönt att komma upp tidigt så man hinner få undan lite innan man ska gå!

Lovar att lägga in några recept till, fisk är önskat och fler desserter... så maila på,  jag ser fram emot alla förslag.


Men nu är det dusch och väcka Natti som gäller.


  Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Anna

Godmorgon! kul och läsa att man är lika ibland, tänkte på att jag också går upp tidigt, tycker om och plocka och fixa innan jag går till jobbet. Så skönt och komma hem då. Man behöver slappardagar ibland. Jag börjar känna mig stressad gör i morgon kommer gästerna. Ha en bra dag! Kram Anna

2009-11-10 @ 06:22:57
URL: http://www.annaadanirsvardag.blogspot.com
Postat av: Malle - Hockeyfru

haha oja absolut! härligt med en promenad!

2009-11-10 @ 10:37:41
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0