Gäsp...



Jisses vad trött man kan vara ...idag väkte Chris mig, jag som ofta vaknar ändå ..utan klocka.
Han skulle köra redan  lite över 7 idag och sen blev han sen hem ikväll förmodligen. Så är det ibland!

Har fått programet för weekend resan i Tyskland.
Vi åker den 4/12 och kommer hem den 6/12.
Vi kommer ha nästan hela dagen att tillbringa i Rostock på Julmarknaden där ... 12-17 :) Där är mysigt.
Kika här så är där lite info om det!
Innan dess blir det Shopping "typ boardershop" då får man köpa lite gottigt.
Jag skulle vila ha Absolut Rubyred i alla fall och en flaska Jameson så man kan göra god irish coffee!
Jag har inte köpt årets glögg ännu, och tror inte jag kommer göra det, glögg ska smaka glögg! Tycker det är lite suspekt när det är smaksatt med annat!

Jaja... man ska aldrig säga aldrig, för jag är inte den som är den!
Haha! Man kan testa och vem vet... jag kanske gillar den :)

Men nu är det hög tid att åka och jobba!
Tjingeling.



Kommentarer
Postat av: Petra

Det låter mysigt med julmarknad!

Kan man dessutom handla hem lite "gott" så är väl resan i det närmaste fullbordad!

Jag håller med, glögg är glögg, bara inte för sött.

Ha en underbar dag!

Kram

2009-11-04 @ 14:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0