God morgon världen!

Vaknade utsövd, utan huvudvärk och snörvel :) Sååå härligt! och klockan var inte ens 7!
Bra start på helgen måste jag säga!
Vad ska ni göra i helgen?
Vi får gäster så jag är så glad att jag mår bra. :)
Det är ju nästan 1½ år sedan vi träffade Jörgen, och det ska bli så kul att träffa Anette :)
Natalie ska med ha en kompis på besök så det ska med bli trevlig att träffa honom.
Planerat lite för maten i helgen, och i morgon blir det Blodpudding för det är Jörgens favorit... hihii... *skojar*
Nej, tror vi börjar med lite glögg med pappearkakor med grönmögelost, tills maten är redo. Och det blir nog fylld lövbiff (fylld med vitlök/örter/ost) med ugnspotatis, kall vitlöks sås och sallad.... och till dessert, en fruktsallad på exotiska frukter med mandelgrädde.
Lite gott rött vin till maten och kaffe och avec till desserten.
Vad tror ni om det?
Men nu kaffe och röja lite här, hoppas på att orken håller i, känner mig riktigt pigg just nu!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Kicka

Skönt att du e på bätringsvägen och att helgen blir kul med främmat!!! O MASSOR GOOOD MAT!!!

Kramen

Kicka

2009-11-27 @ 09:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0